Multi Column

Prompted by leiger's wish for an easier way to multiple columns, I discovered that this is in the design specs for CSS3 and that most modern browsers have support for this now.

Header Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi luctus tempus lectus sit amet convallis. Nulla facilisi. Aliquam turpis neque, porta in vestibulum sed, tincidunt a enim. In in tellus in arcu varius tristique. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Etiam auctor imperdiet velit, quis aliquet nunc tincidunt quis. Donec condimentum eros et mauris rutrum laoreet. Fusce vestibulum felis nec tortor facilisis vel dignissim enim suscipit. Mauris id leo quam, non aliquam felis. Sed vestibulum cursus nisl, non accumsan lacus aliquet et. Integer pretium quam vel nunc dictum et adipiscing massa lacinia. Fusce orci eros, dictum sit amet elementum at, elementum non sem. Fusce et nisi arcu, eget tempor risus. Maecenas commodo arcu sed felis pellentesque at venenatis sapien ultrices. Quisque nec nibh eget sapien condimentum congue. Mauris adipiscing faucibus augue id mollis. Proin leo justo, adipiscing ut fermentum a, dapibus a dolor. Donec dignissim mi at diam ultrices ullamcorper.

Header Text

Donec nec nisl vel lorem sodales interdum. Pellentesque malesuada sollicitudin eros, vitae adipiscing neque fringilla sodales. Phasellus vestibulum posuere erat, nec fringilla lectus iaculis ut. Suspendisse tempor lorem sem. Praesent id urna mi, vel suscipit nunc. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Vestibulum ac ante eu lectus vehicula vestibulum. Proin eros erat, tristique in egestas a, lobortis a arcu. Curabitur tempus mauris vel est vulputate dictum. Vivamus quis sem eros. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Nunc at elit at nunc imperdiet pulvinar. Pellentesque tempus dui posuere diam tristique sed volutpat nulla gravida. Aliquam mattis enim id turpis aliquet quis aliquam arcu mattis. Fusce ultricies rutrum ultrices. Morbi massa magna, porttitor ac molestie non, faucibus vel diam. Praesent sagittis arcu id est varius faucibus fermentum massa porta.

Code

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License